FAQ

Tak, oczywiści jest taka możliwość. Rezerwacji można dokonać pod adresem krkcc_res@hilton.com bądź numerem telefonu +48 12 201 43 20. Można powołać się na nazwę wydarzenia, żeby skorzystać z bardziej atrakcyjnych cen, przygotowanych specjalnie dla uczestników wydarzenia.

Przed hotelem dostępny jest parking, płatność to 60 zł za cały dzień postoju (po uzgodnieniu z recepcją można kilkukrotnie wjeżdżać i wyjeżdżać w ramach tego samego biletu). Dodatkowo, obok hotelu jest parking płatny prowadzony przez zewnętrznego operatora. 

Rozpoczęcie konferencji planowane jest na godzinę 9:00.
Rejestracja na miejscu wydarzenia będzie czynna od godziny 8:00

Tak, wszystkie prelekcje będą nagrywane. Dla osób, które zakupiły bilet,
materiał będzie udostępniony w Eventory.

Aby dowiedzieć się o możliwościach zniżek, napisz maila na adres: partners@proidea.pl

Podczas rejestracji, w drugim kroku, będzie dostępne pole do wpisania kodu rabatowego. Gdy kod zostanie wpisany poprawnie, cena biletu się obniży. W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt na adres e-mail rejestracja@proidea.org.pl.

Dokonując rejestracji możesz wybrać jedną z dostępnych form płatności: PayPal, płatność kartą lub przelew tradycyjny. W przypadku wyboru płatności offline, na końcowym etapie rejestracji pojawi się kwota do zapłaty wraz z danymi do przelewu. Możesz dokonać wpłaty na ich podstawie lub na podstawie faktury proforma, którą prześlemy w oddzielnej wiadomości w terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia. Przeważnie proformy przesyłane są jeszcze w tym samym dniu, w którym dokonujesz rejestracji, lub w dniu kolejnym.
Na 5 dni przed wydarzeniem, możliwość zakupu biletu w formie offline nie będzie dostępna - w tym celu skontaktuj się z nami na adres mailowy: rejestracja@proidea.org.pl

Tak, jeśli potrzebujesz fakturę, to przy zakupie bilety będziesz mógł przekazać taką informację i wpisać potrzebne dane. Fakturę wyślemy do Ciebie mailowo. W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt na adres e-mail rejestracja@proidea.org.pl.

Tak, PROIDEA dopuszcza wprowadzenie zmiany na liście uczestników. Informacja o zmianie Uczestnika powinna zostać zgłoszona PROIDEA w terminie nie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem Konferencji. Zmiana Uczestnika wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz przekazania przez Użytkownika informacji o zmianie Uczestnika na adres e-mail: rejestracje@proidea.org.pl, wraz z wskazaniem informacji o osobach, których zmiana dotyczy (imię i nazwisko, adres mailowy na który ma zostać przekazany bilet). Nie uwzględnia to jednak zmiany danych na fakturze. 

Nie, bilet nie podlega zwrotowi i nie może zostać anulowany. Można natomiast przekazać go innej, chętnej osobie i wtedy możemy podmienić dane. Informacja o zmianie Uczestnika powinna zostać zgłoszona PROIDEA w terminie nie krótszym niż 5 dni przed rozpoczęciem Konferencji. Zmiana Uczestnika wymaga ponownego wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz przekazania przez Użytkownika informacji o zmianie Uczestnika na adres e-mail: rejestracje@proidea.org.pl, wraz z wskazaniem informacji o osobach, których zmiana dotyczy (imię i nazwisko, adres mailowy na który ma zostać przekazany bilet). Nie uwzględnia to jednak zmiany danych na fakturze.

Organizatorem wydarzenia jest Leaaders Island (www, Facebook, LinkedIn) oraz Proidea (www, Facebook, LinkedIn).

Niektóre z prelekcji będą prowadzone w języku angielskim - w tych przypadkach tytuł w agendzie również jest w języku angielskim.  

Wykłady możesz oceniać i komentować poprzez aplikację Eventory. Po odbytej prelekcji pojawi się opcja "rate session", trzeba kliknąć trzy kropki, które są w górnym rogu każdej z prezentacji.
Eventory dostępne jest zarówno w

Możesz też przejść do aplikacji przez przeglądarkę: https://eventory.cc/event/the-light-summit-2025/space/schedule

 

Z uczestnikami konferencji oraz z prelegentami możesz skontaktować się za pomocą bezpośredniego komunikatora w aplikacji Eventory, który umożliwia także umawianie spotkań lub bezpośrednio na miejscu wydarzenia.

Tak, zapewniamy uczestnikom lunch w przerwie między wykładami oraz dostęp do napojów i przekąsek przez cały czas trwania konferencji. Zarówno we wtorek (28.10.2025.), jak i w środę (29.10.2025.) lunch planowany jest na godzinę 13:00. W trakcie lunchu będą dostępne posiłki z mięsem i wegetariańskie.  

Nie, jeśli dokonasz rejestracji w pierwszym dniu, to nie ma już potrzeby rejestracji na kolejny dzień.

Informacje dotyczące konferencji są zamieszczane na profilu wydarzenia na Facebooku i na LinkedIn.